SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Külföldön már senki sem keresi a 3D-t

Dátum: 2013-06-15 16:09:28   |  érdekes
A 3D iránti érdeklődés a mélypontját éli a fogyasztók körében, az első számú vásárlási szempontot ma az okostévés funkciók jelentik.

Az ipar által várt 3D iránti őrület sosem következett be, a viszonteladók szerint jelenleg a vásárlásnál az okostévék által kínált funkciók jelentik a vonzó tulajdonságot a tévékben. A nagy-britanniai John Lewis üzletekben úgy tapasztalják, már alig maradt érdeklődés a 3D iránt. John Kempner a cégtől így nyilatkozott: „Már egyáltalán nem látunk érdeklődést a 3D iránt. Ez többé már nem jelent vásárlási szempontot.”
 
„Nem hiszem, hogy a 3D olyan nagy durranás lenne, mint 2-3 éve volt. Lenne igény, de nincs körülötte olyan nagy hírverés, sem pedig vásárlói érdeklődés.” – tette hozzá Kempner. Kempner szerint a tartalom hiánya és a szemüveg viselési kötöttség az igazi akadályok a 3D útjában. „Nem kérdés, hogy az okostévék kerültek a vásárlók érdeklődésének középpontjába.”
 
Mindazonáltal a 3D iránti érdeklődés hiánya nem jelenti, hogy eltűnik a technológia, tekintve, hogy a legtöbb okostévében már alapértelmezetten elérhető funkció. Egyszerűen senki sem választ már az alapján tévét, hogy le tud-e játszani 3D-t vagy sem.
 
 



Címkék: televízió HD LCD LED 3D plazma 

Ezt olvasta már?

Az LG is végzett a plazmával

Hozzászólások

comments powered by Disqus