SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A „csatlakoztatott TV”-piacnak stratégia kell

Dátum: 2011-05-29 22:16:41   |  
A Capablue web-TV-vel foglalkozó elemző cég riportja szerint a connected TV-kben, azaz az internethez csatlakoztatott televíziókban nagy lehetőség rejlik, ennek ellenére az ipar még gyerekcipőben jár.
Connected TV, így nevezik azt az új trendet, amely az internetet és web 2.0-ás megoldásokat modern televíziókba és set-top-boxokba integrálja, kifejezve a technológiai összetartozást a számítógépek és televíziós szettek, dekóderek között.

A Capablue úgy véli, a csatlakoztatott TV-k piaca gyorsan fejlődik, és a műsorszolgáltatóknak olyan rugalmas stratégiákat kell kialakítani, amely lehetőséget ad a számukra, hogy reagáljanak a változó technológiai és fogyasztói viselkedésekre. Úgy véli, ezek a tévék, különösen pedig a VoD szolgáltatás (video, amikor akarom…), a tartalomtulajdonosok számára gyors és egyszerűen telepíthető megoldásokat kínálnak alacsony költségen, alacsony kockázat mellett egy olyan piacon, amely nem igényel egyéni befektetést az alkalmazások fejlesztésében.

Az elemző azt állítja, hogy a video lejátszó és a honlap személyre szabhatósága tartogat olyan lehetőségeket, amely a tartalomszolgáltató és a néző között elmélyíti a kapcsolatot, az interaktivitás, a játékok, kvízek és felmérések segítségével. Azonban figyelmeztet, hogy korlátozza a nézők számát a minőségi tartalom vélt hiánya, a fogyasztóknál tapasztalható zűrzavar, és a gyenge sávszélesség, ami bizonyos területeken tapasztalható, ami csökkenti a minőségi élményt.

Forrás: rapidtvnews.com

sat.hu

 



Hozzászólások

comments powered by Disqus